Life's getting better - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Blokhuizen - WaarBenJij.nu Life's getting better - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Blokhuizen - WaarBenJij.nu

Life's getting better

Blijf op de hoogte en volg Milou

14 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat ik niet verwacht had dat zou gebeuren is gebeurd: ik heb het weekend overleefd. Gelukkig ook niet zomaar, ik ben van het ene avontuur in het andere gerold. Het begon allemaal afgelopen zaterdag (gisteren dus:)) in het kleine restaurantje hiernaast. Voor het eerst in mijn leven alleen uit eten, een enorme uitdaging want ik ben van mening dat eten iets is dat je met zoveel mogelijk mensen doet. Maargoed, alleen uit eten dus. Juist deze avond had ik niet verwacht nieuwe mensen te ontmoeten, want ja, mensen gaan niet uit eten om nieuwe mensen te ontmoet. En daar kwam karma weer om het hoekje kijken. Het werkt hetzelfde als met paraplu's en de liefde. Op het moment dat je geen paraplu meeneemt gaat het regenen, had je hem wel meegenomen dan was het natuurlijk stralend weer gebleven. Zo werken die dingen namelijk. En dan natuurlijk de liefde. Je ontmoet namelijk alleen leuke mensen (lees leuke gozers waar je van wegglibbert) wanneer je er helemaal klaar mee bent, wanneer je het liefst de complete mannelijke wereldbevolking zou willen castreren. Ik noem dit dus karma. Maar om nu weer terug te komen op mijn verhaal: ik ging uit eten zonder de verwachting te hebben die avond terug naar huis te gaan met nieuwe vrienden. Raad nu maar eens wat er gebeurde? Inderdaad: KARMA. Ik zat nog geen half uur alleen aan mijn tafel of ik werd door een aantal mannen uitgenodigd om bij hun te komen zitten. Niet veel later werd ik al gevraagd om lid te worden van hun gay hiking club. De meest gekke onderwerpen zijn daarna aan bod gekomen. Van cookiebutter tot literatuur en van hetero mannen tot kaas. Puur genieten dus. Ik kroop die avond dus mijn bed in met de wetenschap dat ik de komende tijd nog genoeg leuke dingen ga doen. Ook vandaag verliep lekker sociaal. Ik heb heerlijk geluncht met twee Canadese meisjes en daarbij de lekkerste muffin ooit gehad. Hulde aan de restaurants hier, het kost geen drol en ze bezorgen je gegarandeerd culinaire orgasmes. Maar het kan natuurlijk niet allemaal over rozen gaan, dan zou mijn leven namelijk te perfect lopen en dat is nou niet precies de goede omschrijving van mijn levensloop. Om half 7 was het donker en de lamp ging niet aan. Net zoals de andere lampen, meer lampen en nog meer lampen. Elektriciteit OP en alleen thuis. Het volgende dat je dan moet gaan doen is elektriciteit kopen (ja je leest het goed, kopen) maar het is donker en zondag dus de dichtstbijzijnde winkel is natuurlijk dicht. In m'n eentje door het donker naar de spar dus. Zo'n actie is een beetje vergelijkbaar met 'zonder te kijken de burgemeester de tuyllkade in Utrecht oversteken'. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is... Gelukkig ging het deze keer beter en eindigde ik weer thuis met al mijn spullen en lichaamsdelen. Code invoeren en bam: het werkte weer. Uiteindelijk komt dus alles goed, dat is een beetje de samenvatting van dit weekend. Dingen durven, risico's nemen, het levert je zoveel mooie dingen op: nieuwe vrienden en elektriciteit:).

  • 15 Juli 2013 - 16:11

    Mams:

    Nou Miloutje, ik weet nu wel wat jij na je studie moet gaan doen......columns schrijven... dat kun je perfect.
    Een genot om te lezen!!

    xxxx

  • 15 Juli 2013 - 17:20

    Je Tos:

    Woah dit is nou precies waar alleen naar het buitenland gaan over gaat! Goed bezig!

  • 15 Juli 2013 - 22:22

    Tante Syl:

    Ik sluit me helemaal aan bij je mams: sex and the city is er niets bij, of toch wel?
    Fantastisch! Liefs Us 4 xxxx

  • 22 Juli 2013 - 20:54

    Ome Riud:

    Tja Milou, wat moet ik zeggen ik sluit me aan bij mams en tante Syl. Ik abonneer me wel op de collum. Moet nog wel even kwijt, BEN TROTS OP JE. Goed te horen dat je je draai begint te vonden daar aan de andere kant van de wereld.

    Je oompie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 13089

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 12 Januari 2014

Studeren in Kaapstad!

Landen bezocht: